logo
LoginComeçar agora
  • Tarifas
  • Notícias
  • Contacto
LoginComeçar agora
AtualidadenegóciosDesportoCulturaLife styleTecnologiaSaúdeEconomiaCiênciaSociedadeFormação
  1. Comunicae
  2. Notícias
  3. La Abuela Julia obté el segell de qualitat empresarial CEDEC
Consultora

La Abuela Julia obté el segell de qualitat empresarial CEDEC

Toledo
14 fevereiro 2020

LA ABUELA JULIA, SL és una empresa amb seu central a Nambroca (Toledo), que centra la seva activitat principal en la producció i la comercialització a l'engròs de diferents línies de productes carnis, embotits tradicionals artesans i plats precuinats

Amb diferents línies de producció derivades del pollastre, el gall dindi, el porc, la vedella i els productes precuinats recentment incorporats, l'empresa ha sabut innovar i evolucionar amb l'objectiu d'adaptar-se a les diferents necessitats dels consumidors, incloses les persones sensibles al gluten i altres al·lèrgens.

Després de més de 40 anys, LA ABUELA JULIA es manté fidel als seus orígens i, garanteix una qualitat i un servei excel·lents gràcies a una plantilla de més de 75 treballadors, i unes modernes instal·lacions de gairebé 10.000 m2 perfectament condicionades per donar solució a tots els processos productius, incloent-hi un laboratori propi on es realitzen analítiques microbiològiques diàriament.

Amb l'objectiu de proveir cada dia les botigues més properes, l'empresa disposa d'una gran flota de petits camions frigorífics, però també de tres camions de gran tonatge que distribueixen els seus productes arreu del territori nacional.

En consonància amb la seva política de millora contínua, LA ABUELA JULIA ha modernitzat el seu sistema ERP, sistema de gestió que integra els diferents processos de negoci, amb la implementació d'un de nou amb millores evidents en les seves prestacions i que s'adapta a la perfecció a les necessitats del negoci alimentari al qual pertany.

En l'actualitat, LA ABUELA JULIA, SL afronta el futur amb màximes garanties d'èxit. L'empresa ha obtingut recentment el certificat de compliment de la NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL en les àrees d'Organització Funcional i Estratègia Empresarial, atorgat després de la intervenció i nova avaluació de la consultora d'organització estratègica per a empreses familiars CEDEC.

Així doncs, LA ABUELA JULIA, SL encara el futur amb garanties totals d'èxit, com demostra aquest segell de qualitat amb què CEDEC acredita el compliment estricte de les normes i estàndards de qualitat, distingeix l'empresa i en garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.

Col·laboració amb CEDEC, SA
LA ABUELA JULIA, SL
col·labora des de maig de 2017 amb la consultoria d'organització estratègica empresarial CEDEC, líder europeu en gestió, direcció i organització d'empreses familiars des de 1965.

La millora en l'Organització Funcional de l'empresa, així com l'elaboració d'una Estratègia Empresarial, han estat les àrees d'actuació en què LA ABUELA JULIA i CEDEC han col·laborat per assolir els nivells màxims d'excel·lència empresarial, de qualitat en el servei i de progrés, i desenvolupament en el seu mercat.

Informació sobre CEDEC
CEDEC
és la consultoria d’organització estratègica líder a Europa en gestió, direcció i organització d’empreses familiars des de l’any 1965. La seva finalitat és posar a l'abast de les empreses els sistemes d'organització que els resultin més eficients, a fi d'optimitzar-ne els resultats empresarials per assolir i treballar junts cap a la consecució de l'Excel·lència Empresarial.

El seu factor diferencial recau en la seva contrastada metodologia de treball. CEDEC treballa amb i per els empresaris amb l’objectiu d’implementar de forma efectiva, en empreses familiars de qualsevol mida, una gestió professional i actualitzada per mitjà de l’aplicació de tècniques i sistemes de treball propis.

Implantada a Espanya des de 1971, CEDEC ha participat en projectes de més de 46.000 empreses, en concret més de 13.000 a Espanya, amb una plantilla de més de 300 professionals altament qualificats en totes les seves seus, 150 de les quals a Espanya.

Amb oficines a Espanya a Madrid i Barcelona, la consultora d’organització estratègica per a empreses familiars CEDEC està present a França, Bèlgica, Luxemburg, Suïssa i Itàlia.

El treball i la consolidació del CEDEC com a empresa especialista en organització estratègica empresarial, es pot veure reflectida en nombroses opinions i casos d'èxit d'empreses nacionals i internacionals, que ofereixen de manera desinteressada la seva opinió sobre CEDEC i que poden ser consultades en les diferents webs dels països on està implantada l’empresa https://www.cedec.es/opiniones, així com comentaris visuals en el seu canal de youtube https://www.youtube.com/channel/UCg86SZfSTgWFsRWz27OfW_g

Cataluña, Pessoas idosas, Consultora
É jornalista ou necessita mais informação?

Registe-se agora no Comunicae Media. É grátis!

Ir ao Comunicae Media

Notícias populares

  • Redegal crece un 18,5 % sin adquisiciones y mejora 3,3 puntos su margen bruto

  • EDUCA EDTECH Group y MAPFRE se alían para acompañar el talento del primer empleo a la formación continua

  • Más de 2 millones de personas con cáncer en España afrontan dificultades para acceder a los tratamientos

  • Rover Rail impulsa SMART RAIL para avanzar hacia un mantenimiento ferroviario más predictivo

  • TerraMaster invita a desarrolladores a crear el ecosistema TOS con recompensas por publicar apps

Categorias
CataluñaPessoas idosasConsultora
Contacte-nos
  • info@comunicae.com
  • BCN +34 931 702 774
  • MAD +34 914 872 174
Sobre nós
  • Quem somos
  • Equipa
  • FAQs
Recursos
  • Comunicae Media
  • Blog
  • Comunicae TV
Idioma
  • Espanhol
  • Inglês
Siga-nos
  • Síguenos en Facebook
  • Síguenos en Instagram
  • Síguenos en Twitter
  • Síguenos en LinkedIn

Made with from Barcelona

Aviso legal · Termos e condições de serviço · Política de Cookies · Política de Privacidade
Comunicae 2026. Todos os direitos reservados