logo
LoginComeçar agora
  • Tarifas
  • Notícias
  • Contacto
LoginComeçar agora
AtualidadenegóciosDesportoCulturaLife styleTecnologiaSaúdeEconomiaCiênciaSociedadeFormação
  1. Comunicae
  2. Notícias
  3. EVOLYA reforça el lideratge en el muntatge de malles contra calamarsades i manté la col·laboració amb CEDEC
Consultora

EVOLYA reforça el lideratge en el muntatge de malles contra calamarsades i manté la col·laboració amb CEDEC

Barcelona
19 agosto 2021

EVOLYA, S.L. és una companyia l'activitat principal de la qual se centra en oferir els seus serveis a empreses del sector agrícola. Amb seu central a Torrefarrera (Lleida) i una delegació a Toulouse (França), l'empresa està especialitzada en el muntatge i comercialització d'equips de protecció de cultius

CEDEC, consultoría d'organització estratègica per a empreses familiars i pimes

CEDEC, consultoría d'organització estratègica per a empreses familiars i pimes

EVOLYA, Evolució i Agricultura

Autor/copyright: CEDEC, S.A.

En els últims anys, ha sabut diversificar les seves activitats amb la comercialització d'altres productes, com a aliment per a animals de companyia, farratges i fertilitzants orgànics per a l'agricultura, i fins i tot la fabricació de caixes de cartó personalitzades per a la comercialització de fruites i verdures entre altres.

Després de més de 20 anys de trajectòria, l'empresa acumula una gran experiència, convertint-se en tot un referent en la seva zona d'actuació, amb productes com les emmalles anticalamarsa molt valorades en el sector per la seva eficàcia sobre el terreny.

En aquest sentit, l'empresa ha finalitzat recentment la instal·lació de la tercera fase, de les cinc previstes, d'una malla anticalamarsa per a protegir un cultiu de més de 45 Ha de poma en Comunitat Foral de Navarra. Així, es durà a terme la quarta fase a la fi d'enguany, finalitzant la cinquena i última fase el pròxim 2022. D'aquesta manera, aquesta gran instal·lació es convertirà en una de les més extenses de tota la regió.

EVOLYA, S.L. porta col·laborant, des de l'any 2018, en la millora de la seva gestió empresarial amb CEDEC , consultoria d'organització estratègica d'empreses líder a Europa en gestió, direcció i organització per a empreses familiars des de 1965.

La finalitat de CEDEC és posar a l'abast de les empreses els sistemes d'organització que els resultin més eficients, a fi d'optimitzar-ne els resultats empresarials per assolir i treballar junts cap a la consecució de l'Excel·lència Empresarial.

El seu factor diferencial recau en la seva contrastada metodologia de treball. CEDEC treballa amb i per els empresaris amb l’objectiu d’implementar de forma efectiva, en empreses familiars de qualsevol mida, una gestió professional i actualitzada per mitjà de l’aplicació de tècniques i sistemes de treball propis.

Implantada a Espanya des de 1971, CEDEC ha participat en projectes de més de 46.000 empreses, en concret més de 13.000 a Espanya, amb una plantilla de més de 300 professionals altament qualificats en totes les seves seus, 150 de les quals a Espanya. CEDEC és membre de la AEC, l'Associació Espanyola d'Empreses de Consultoria.

Amb oficines a Espanya a Madrid i Barcelona, la consultora d’organització estratègica per a empreses familiars CEDEC està present a França, Bèlgica, Luxemburg, Suïssa i Itàlia.

El treball i la consolidació del CEDEC com a empresa especialista en organització estratègica empresarial, es pot veure reflectida en nombroses opinions i casos d'èxit d'empreses nacionals i internacionals, que ofereixen de manera desinteressada la seva opinió sobre CEDEC i que poden ser consultades en les diferents webs dels països on està implantada l’empresa https://www.cedec.es/opiniones, així com comentaris visuals en el seu canal de youtube https://www.youtube.com/channel/UCg86SZfSTgWFsRWz27OfW_g

Cataluña, Consultora
É jornalista ou necessita mais informação?

Registe-se agora no Comunicae Media. É grátis!

Ir ao Comunicae Media

Notícias populares

  • Redegal crece un 18,5 % sin adquisiciones y mejora 3,3 puntos su margen bruto

  • EDUCA EDTECH Group y MAPFRE se alían para acompañar el talento del primer empleo a la formación continua

  • Más de 2 millones de personas con cáncer en España afrontan dificultades para acceder a los tratamientos

  • Rover Rail impulsa SMART RAIL para avanzar hacia un mantenimiento ferroviario más predictivo

  • TerraMaster invita a desarrolladores a crear el ecosistema TOS con recompensas por publicar apps

Categorias
CataluñaConsultora
Contacte-nos
  • info@comunicae.com
  • BCN +34 931 702 774
  • MAD +34 914 872 174
Sobre nós
  • Quem somos
  • Equipa
  • FAQs
Recursos
  • Comunicae Media
  • Blog
  • Comunicae TV
Idioma
  • Espanhol
  • Inglês
Siga-nos
  • Síguenos en Facebook
  • Síguenos en Instagram
  • Síguenos en Twitter
  • Síguenos en LinkedIn

Made with from Barcelona

Aviso legal · Termos e condições de serviço · Política de Cookies · Política de Privacidade
Comunicae 2026. Todos os direitos reservados