logo
LoginStart now
  • Pricing
  • News
  • Contact
LoginStart now
NewsBusinessSportsCultureLifestyleTechnologyHealthEconomyScienceSocietyTraining
  1. Comunicae
  2. News
  3. Policies i militars, de nou uneixen esforços per la convivència a la Festa Infantil ‘Conviure és fàcil’
Cataluña

Policies i militars, de nou uneixen esforços per la convivència a la Festa Infantil ‘Conviure és fàcil’

Barcelona
18 April 2018

'Conviure és fàcil', festa benèfica organitzada pels Amics del Castell de Montjuïc, celebra la 12a edició destinada a nens i nenes malalts de càncer o en situació de vulnerabilitat i exclusió social

Cartel de la Fiesta Infantil "Convivir es fácil - Un día diferente"

Cartel de la Fiesta Infantil "Convivir es fácil - Un día diferente"

Cartel de la Fiesta Infantil "Convivir es fácil - Un día diferen

Autor/copyright: © Ass. d'Amics del Castell de Montjuïc

Dissabte, 21 d'abril, torna la festa infantil 'Conviure és fàcil – Un dia diferent' organitzada per l'Associació d'Amics del Castell de Montjuïc i amb la participació de les Forces Armades, Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, Mossos d'Esquadra i Guàrdia Urbana de Barcelona. A l'edició d'enguany també hi participen efectius de la Creu Roja, Protecció Civil, Societat Espanyola d'Ornitologia-BirdLife, Associació Nacional 'Los últimos de Filipinas Héroes de Baler', Hogar Laies - OJE Barcelona i la Base Antàrtica de l'Exèrcit de Terra 'Gabriel de Castilla'.

Amb aquesta ja són una dotzena les edicions que ha organitzat l'Associació d'Amics del Castell de Montjuïc d'aquesta festa oberta a tothom i especialment indicada per a infants de 4 a 16 anys. Els beneficis d'aquest esdeveniment estan destinats a nens i nenes malalts de càncer, tot i que les activitats que es duran a terme també estan especialment destinats per a infants en situació de vulnerabilitat i exclusió social.

'Conviure és fàcil – Un dia diferent' es torna a celebrar de 10h a 16h a les instal·lacions del Parc Infantil de Trànsit de Barcelona (Camí de la Cartoixa s/n), que està situat a la part posterior del Castell de Montjuïc i s'hi pot accedir caminant, en vehicle o en transport públic. Les entrades per accedir a la festa són totalment gratuïtes i es poden adquirir a Ticketea mitjançant la pàgina https://festainfantil.castellmontjuic.com.

Entre les activitats que es duran a terme per gaudir en família hi ha: pista americana, exposicions estàtiques de material de salvament, vehicles policials i de rescat, ambulàncies, balls regionals, etc. També es podrà passejar en quads d'emergències i furgonetes policials o cavalcar sobre un cavall de la Unitat Muntada de la Guàrdia Urbana per sentir-se com un autèntic policia, així com gaudir d'exhibicions de gossos policia. Un any més, la festa acull la convocatòria del 'Concurs General Alejandre' que enguany sortejarà entre els assistents productes donats pel FC Barcelona, RCD Espanyol, Real Madrid CF, Fundación Crecer Jugando, Comissió Europea, Ferrero, Aneto, Gallina Blanca, etc.

Una novetat destacada de la present edició és la participació de membres de la Campanya Antàrtica de l'Exèrcit de Terra que presentaran l'activitat ‘d'Apadrinament de pingüins’. Amb aquesta iniciativa l'Exèrcit de Terra referma el seu compromís amb l'Antàrtida i amb el medi ambient, transmetent a la societat la necessitat d'implicar-se en aquest propòsit. Així, el pingüí apadrinat i els seus pollets podran seguir vivint en l'Antàrtida.

Cataluña, Events
Are you a journalist and need more information?

Sign up now at Comunicae Media. It's free!

Go to Comunicae Media

Popular news

  • Capitole integra a Profile y supera los 1.800 profesionales en España

  • Redegal crece un 18,5 % sin adquisiciones y mejora 3,3 puntos su margen bruto

  • EDUCA EDTECH Group y MAPFRE se alían para acompañar el talento del primer empleo a la formación continua

  • Más de 2 millones de personas con cáncer en España afrontan dificultades para acceder a los tratamientos

  • Rover Rail impulsa SMART RAIL para avanzar hacia un mantenimiento ferroviario más predictivo

Categories
CataluñaEvents
Contact us
  • info@comunicae.com
  • BCN +34 931 702 774
  • MAD +34 914 872 174
About
  • Who we are
  • Team
  • FAQs
Resources
  • Comunicae Media
  • Blog
  • Comunicae TV
Language
  • Spanish
  • English
Follow us
  • Síguenos en Facebook
  • Síguenos en Instagram
  • Síguenos en Twitter
  • Síguenos en LinkedIn

Made with from Barcelona

Legal notice · Terms and conditions · Cookies policy · Privacy policy
Comunicae 2026. All rights reserved